مرکز فروش درب و پنجره دوجداره ضدصدا در کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
مرکز فروش درب و پنجره دوجداره ضدصدا در کاشان
چهار شنبه 16 آذر 1401 ساعت 1:17 | بازدید : 47 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

مرکز فروش درب و پنجره دوجداره ضدصدا در کاشان

معرفی انواع درب و پنجره دوجداره upvc
پنجره دوجداره ضد صدا جزء اجزای اصلی هر ساختمان است که یک راه ارتباطی بین فضای داخل و خارج است. از سال‌ های گذشته تا به اکنون تغییرات زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع درب و پنجره به وجود آمده است.

در سال های اخیر درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مورد توجه زیادی قرار گرفته؛ چرا که این درب و پنجره ها ضمن کاهش هزینه های مربوط به سوخت و انرژی از لحاظ شکل ظاهری زیبایی بیشتری نسبت به سایر متریال ها دارند.

‏upvc نوعی پلاستیک بوده که از ترکیب pvc با مواد روان کننده به وجود می ‌آید، pvc در ابتدا فرم شکننده و سختی داشته که پس از ترکیب با روان کننده ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می گردد.

برای مقاوم کردن این پروفیل در کنار روان کننده از برخی مواد پایدار کننده و نگهدارنده هم استفاده می‌ کنند؛ به همین سبب این پروفیل ویژگی ‌های منحصر به فردی پیدا می ‌کند.

با توجه به ویژگی ‌های خاص این پروفیل و مقاومت آن در برابر سرما، گرما، حرارت و رطوبت به یکی از بهترین متریال ها برای طراحی و تولید انواع درب و پنجره دوجداره تبدیل می گردد.

با بکار بردن upvc امکان طراحی و تولید انواع درب و پنجره دو جداره از لحاظ ابعاد و اندازه، طرح و فرم و همچنین رنگبندی فراهم می گردد که در نهایت یک سازه ای با شکل ظاهری بسیار زیبا و مقاوم تولید می شود.


طبقه بندی انواع پنجره upvc
پنجره جزء اصلی ترین بخش در هر ساختمان است که علاوه بر وظیفه انتقال نور و هوا از لحاظ شکل ظاهری نیز تاثیر زیادی بر نمای ساختمان دارد. به همین جهت در طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شود.

در حال حاضر مدل های مختلفی از پنجره دو جداره نسبت به پنجره های ساده تولید شده که در بین این تنوع نمی ‌توان به راحتی یک نمونه را بر دیگری ترجیح داد. چرا که هر کدام از پنجره ها برای فضای خاصی با کاربرد متفاوت مناسب است.

در این بخش به بررسی برخی از طبقه بندی های پنجره دوجداره upvc که بیشتر مورد توجه قرار می گیرند می پردازیم:

پنجره دوجداره ثابت

پنجره های ثابت جزء پراستفاده ترین پنجره ها محسوب می ‌شوند که به دلیل نداشتن مکانیسم باز و بسته شدن و وظیفه عایق حرارت و صوت را به خوبی اجرا می کنند.

پنجره دوجداره تک لنگه بازشو

این مدل از پنجره با قرارگیری چندین قطعه در کنار یکدیگر طراحی شده که یک لنگه از آن برای ارتباط با محیط بیرون باز می شود.

پنجره دوجداره دو لنگه بازشو

پنجره های دوجداره دو لنگه بازشو از لحاظ شکل ظاهری زیباتر بوده و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی از هر دو طرف قابلیت باز شدن داشته و با حرکت بر روی یک ریل بدون مزاحمت باز و بسته می شود و به هیچ عنوان نظم پرده و محیط را به هم نمی زند.

پنجره دوجداره مدل سایبانی

پنجره دوجداره مدل سایبانی بیشتر برای سرویس ‌های بهداشتی و راه پله ها کاربرد دارد و بر روی یک محور افقی باز و بسته می شود.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کاشان می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 215
:: بازدید سال : 460
:: بازدید کلی : 460